Jag vill ha sooooommar !



Åh vad jag längtar till sommaren nu ! Jag vill ha sol & värme. Allt blir så mycket bättre på sommaren, det blir ljusare ute och man orkar mer. Man får mer inspiration och livsglädje. Man blir gladare helt enkelt och livet känns på något vis roligare & enklare.

Motivationen nu är nästintill död, igeeen. Jag orkar ingenting. När man kommer hem från jobbet är det kolsvart ute och det känns som att det är dags att gå och sova redan då, fast klockan inte ens är sju på kvällen. Hade det varit sommar hade det varit ljust och jag hade haft mer inspiration till att göra saker. Men jag kan ju tyvärr inte tvinga fram våren eller sommaren, men räkna ner tiden kan jag då fan göra ! Och det har jag börjat med för länge sen. Kan man säga att det är 2 månader kvar innan våren kan börja närma sig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0