Ledig !



Idag är jag ledig ! :) Kör på en lätt makeup idag. Mineralbas, eyeliner och röda läppar. Något har hänt med min hy, det är helt sjukt. Från att alltid har haft problem med dålig hy har det nu börjat gå mot torr hy i stället, i alla fall runt ögonen och näsan. Svider och är stelt :S... Ögonen har jag botat med Lumenes ögonserum och ögonkräm som jag kombinerar, verkar fungera ganska bra i alla fall. Men vad gör man med resten av hyn ? Ja, vi får se vad som händer.

Igår fick jag vårkänslor ! Solen sken och det var inte speciellt kallt ute, hur härligt som helst ! :)

Snart kommer tjejerna hit :) Roligt att vi lyckas vara lediga på samma dag ! Blir nog en bra ledig dag det här...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken utbildning gick du? :)

2011-01-13 @ 10:07:18
URL: http://sandramakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0