Makeup - diorshow.



Hann inte ta någon bild på dagens makeup, så får bli gårdagens enkla makeup i stället. Var ledig igår och kutade runt på Kupolen halva dagen så det blev en snabb make. Testade mascaran från Dior för första gången, måste ju säga att jag är besviken. Den var väl inte så mycket bättre än vilken mascara som helst... Men något knas var det med min, kanske den är bättre om den är som den ska ? När jag skulle ta upp mascaraborsten ur hylsan satt det en stor klump mellan "pinnen" och borsten. Den är inte torr eller något utan bara en massa färg som satte sig där, så jag fick lov att dra av det mot kanten. Sen när jag skulle stänga mascaran igen så bara vällde det över och ut kom en massa färg genom den lilla glipan som var. Ska göra reklamation på den, får se om en som är som den ska kan imponera lika mycket på mig som på alla andra...

Nu ska jag åka ut till gustafs en vända och sen får vi se vad som händer ikväll. Fest eller inte ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0