Motivationen är borta....igen...



Idag har jag jobbat, sen varit på kupolen en sväng. Jag köpte nya byxor som jag kan ha på jobbet. Och en söt rosa skorta/blus whatever man nu kallar det...
Det är full rulle hela tiden just nu. Idag är första dagen som jag känt mig riktigt trött. Det kommer nog efter nu när det lugnar ner sig. Men jag har svårt att varva ner. Lugnet på jobbet börjar infinna sig och jag har nog lite svårt att acceptera det, jag vill att det ska hända saker hela tiden. Och händer det inget så ser jag till att det gör det. Jag är likadan på hemmafronten. Så fort det är lugnt och stillsamt måste jag dra igång med något projekt. En ganska bra sida iofs, men ibland behöver kroppen och huvudet vila.
Motivationen just nu är som bortblåst, förutom när det gäller sminket. Motivationen för att blogga, motivationen för att pyssla och dona hemma, motivationen för att göra någonting överhuvudtaget har tagit sig en paus. Men det har väl sina anledningar. Frågan är bara vad man gör åt saken ?

Kommentarer
Postat av: katta

jadu du kan ju hojta svaret på den frågan när du kommer på de.. för de är precis samma här. poff väck.

2011-01-05 @ 11:57:44
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

du umgås med mig en dag! =) kram

2011-01-05 @ 22:35:03
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0