Tiden går...


Slänger in en gammal bild på en makeup jag gjorde innan utbildningen. Tänk vad kreativ man var då !
Nu hinner man inte riktigt med att vara kreativ. Tiden bara rullar på och man hinner inte riktigt med själv. Men vad gör det egentligen. Just nu känns det som att det inte gör så mycket, det spelar liksom ingen roll. Jag är nöjd med tillvaron :)

Men nu väntar sängen. Lite trött efter gårdagen då det blev en spontan utekväll ♥ Underbara tjejkompisar har jag som alltid förgyller tillvaron i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med, man var kreaktivare förr, men nu börjar det komma tillbaka för mig iaf. Tror att man vart för noga med "hur det skulle se ut" du vet skönhetsmakeuper o så.. eller nått:p



Har du sett att de som utbildar sig nu får en ny lärobok?! Som är skriven av Birgitta Lagerholm. Gud va fuskigt. Jag ska skriva till dom och fråga om tidigare elever kan få tillgång till den oxå! :)



Hade så bra Erica =)

2011-01-11 @ 14:04:36
URL: http://sandradaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0