Fredag, eller ?



Bloggen är typ död nu för tiden, jag vet. Den har sakta men säkert förvandlats till en makeup-blogg, som lika sakta men säkert kommer förvandlas till en "allt i allo-blogg". Tror jag i alla fall ;P

Har nyss kommit hem från jobbet. Och kommit på att det är fredag. Det känns lite konstigt, känns som att det nyss var helg. Tiden bara går och jag hinner inte riktigt med. Men jag njuter av tillvaron nu; sol & sommar, hästar & ridning, det är nog det som tar mest av min lediga tid nu. Jag har ägnat en hel del tid i stallet och försöker åka dit så ofta det bara går. Det är så fridfullt och jag känner mig så levande & lycklig när jag är där. Att stå och mocka och snacka skit med Lisa är typ bland det mysigaste som finns just nu, och lika mysigt är det såklart med ridturerna :) Imorgon bär det av igen ! :D

Om vi ska ta oss tillbaka till temat som denna blogg nu blivit förvandlad till då... Jobbet flyter på kanon och jag trivs som fisken i vattnet ! :) Vad mer kan jag säga ? Just nu är jag mer än tillfreds med livet helt enkelt. ♥

Kommentarer
Postat av: Anita

Skitsnygg hårfærg!

2011-06-12 @ 01:03:59
URL: http://blaaballong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0