Gullunge <3



Idag har jag fått äran att låna denna goa lilla varelse en stund :) Lekte lite på hennes rum och hon visade väl ungefär alla leksaker hon har ;) Men sen blev hon trött och ville sova i vagnen, så hon hann väl sova en liten stund innan mamma & pappa kom och hämtade henne. Hon slog upp ögonen när mamma skulle sätta in henne i bilstolen och sen fick hon syn på pappa och utbrast "johnny !" med ett stort leende på läpparna, gullungen ! :)

Efter jag hade varit barnvakt åkte jag & Lisa till stallet och Lisa vågade sig till och med på en galopp på Satin idag :) Nu längtar jag bara till nästa gång vi ska åka och tills vi kan rida varsin häst ! Det var nog väldigt bra att jag tog tag i ridningen igen efter att inte ha visat mig i stallet på 10 år. Jag mår så mycket bättre och känner mig mer lugn och harmonisk. Känner mig glad helt enkelt ! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon blir det jobb igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0