Spa...



Ikväll har jag haft lite spa-kväll för mig själv. Kände att jag behövde det efter den här tiden som varit. Det har varit mycket på jobbet och jag försöker hitta rätt väg i allt som händer och hitta rätt i mina egna känslor. Jag känner att jag inte riktigt är mig själv nu. Jag är förvirrad, har svårt att planera saker för att jag inte riktigt vet hur mycket jag orkar med. Jag försöker att fokusera på mina nära & kära, men ibland vet jag inte alls vilka jag kan lita på och inte. De människor som inte ger mig energi är inte heller värda att slänga energi på och jag försöker hela tiden komma på vilka som verkligen ger mig positiv energi. Men nog om det !

Jag gjorde världens bästa peeling idag. Och ni kommer inte tro att det är sant när jag skriver att jag tog det ur mitt eget skafferi ! Nämligen kaffe. Satte på kaffepannan och tog sen "sumpen" och använde som peeling på både händer & ansikte. Jag har nog aldrig varit så len nån gång. Kanonbra ! Så testa det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0