Ni gav mig liv och jag lever för er.



Nu har jag tagit av plasten från tatueringen och såhär ser den då ut. Den är inte helt färdig än utan behöver finjusteras lite. Man kan ju lätt se vilken sida jag har haft muskelryckningar på. Hon ville inte fylla i något mer där, utan beslutade oss för att låta muskeln vila och fylla på igen om ett par veckor i stället. Ni ser ju i början på meningen att svärtan inte är lika intensiv där. Känner även av att muskeln inte är riktigt som den ska idag. Nästa gång får Kalle ge mig massage innan den ska göras klar så kanske musklerna kan slappna av lite mer ;)

Ni gav mig liv och jag lever för er, betyder den ungefär. Till mamma & pappaJag älskar er !

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄLSKADE UNGE! <3<3<3

2011-05-07 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0