Nummer 1 på "to do-listan"



Då har man avklarat en av alla saker på min "to do-lista". Tatueringen. Det gjorde inte alls så ont som jag trodde. Lisa var ju så snäll och skrämde upp mig mer än nödvändigt innan, men det var inte alls så farligt. Tandläkarn är tusen gånger värre ! :D
Jag fick lite muskelryckningar så jag måste dit och fylla i igen om ett par veckor.
Det ska bli så spännande att se hur den ser ut sen när jag tagit av plasten :D
Ni får se sen när plasten är av och den läkt lite grann. Är i alla fall stolt över att jag äntligen har gjort den !
Nu ska drömmarna följas, varenda liten en av dom.

Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

kul 0)

2011-05-05 @ 21:54:23
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0