Gröna lund.



Det blev inte så mycket bilder tagna med min kamera på Gröna lund, men både Katarina & Sandra tog ju också så man kan ju alltid hoppas att man får dom skickade till sig ;P
Katarina lurade upp mig i någon läskig karusell som hon påstod inte var så läskig, inte ens för någon som är så höjdrädd som jag, men det slutade med att jag blåhöll mig och blundade under hela åkturen och skrek till Katarina som satt bredvid att jag skulle döda henne när vi kom ner, haha :) Så alla andra åkturer blev de som befann sig på marken för min del. Vi åkte popexpressen tills vi var alldeles snurriga i huvudet och jag började till och med må lite illa, vilket jag aldrig brukar göra men vi åkte ju några gånger på raken efter att ha lovat gubben som släppte in att inte kräkas, haha !

Nej nu blir det sängen. Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0