Stockholm och The ark.




För en timme sen ungefär klev vi av tåget från Stockholm här i Borlänge. Skapligt trötta var vi efter dessa två dagar, helt underbart roligt har vi haft ! Men jag måste nog ändå säga att det bästa var, anledningen till att jag åkte från första början, The arks avskedskonsert på Gröna lund. Att vi fick tillbringa dagen med att åka karuseller och sen gå ut på kvällen var en bonus :) Men jag måste också erkänna att jag tycker att publiken kunde ha hållt igång lite mer, det var ändå folk som hade köat i flera dagar. Gröna lund var fullt och de fick stänga insläppet, 15.000 människor. Men jag antar att det var lite tung stämning bland publiken och det fälldes en hel del tårar. Jag kan ju erkänna att jag hade svårt att inte fälla en tår jag med efter Ola's alla vackra tal. Är det någon musik som har betytt något för mig under dessa år så är det The arks. Jag antar att vi alla har någon låt, någon musik eller något band som gjort skillnad, som fått oss på bättre humör när vi haft det tungt, som vi kan känna igen oss i och hitta styrka i. För mig var det The ark och jag är så glad att vi kom iväg på den här sista konserten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0