Cause I've had a bad day...

Jaha, då var vi här igen... Den tiden på månaden då man kan sätta sig ner och grina för ingenting, och allting känns hopplöst. Är måttligt trött på att må såhär... Jag tror inte att någon som inte går igenom samma sak själv kan förstå hur jävla jobbigt det är.
Jag tog nyss en springtur för att försöka göra av med all negativ energi. Det hjälpte lite i alla fall, men nu sitter jag här inne igen och känner ungefär likadant som jag gjorde innan. Plus huvudvärk.
Jävla gnällinlägg det här blev då !

Ska nog sätta mig ute i solen en stund, om den nu vill behaga sig att vara framme ett tag till innan den går i moln. Föresten, nu har de sopat gatorna och allt känns genast mycket mer vårigt och härligt ! Nu kan man åka inlines också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0