Ge mig sol och sommar, varje dag !



Tänk vad lite sol kan göra ! Är dagen räddad nu tro ?
Hann sitta ute i solen i bara shorts och bikinitopp i en timme innan K kom hem och sa att vi skulle göra oss i ordning och åka och äta lunch på thai ;D

Nu ska jag försöka städa vardagsrummet, byta gardiner och sen har jag ju köpt nya kuddfodral ! Det kan ju inte bli värre än vad det är nu, men det är mycket som saknas än. En tripp till Ikea snart hoppas jag.
Och när K kommer hem ska vi ner i källarn (jag vågar inte gå dit själv, inte för att jag orkar bära själv heller men...) och hämta upp en bänk som morfar snickrat ihop åt oss, som ska få flytta ut på balkongen. Och sen ska jag sms:a brorsan och fråga om jag får sno hans lilla balkongbord, så får han vårat stora. Ett sånt erbjudande kan han ju inte bara tacka nej till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0