Husgung...



Igår blev det utgång med bästaste tjejerna Azra & Kim. Alltid lika roligt att umgås med dom ! :) Lite för mycket alkohol blev det för min del och jag har mått som jag har förtjänat idag. Får alltid sån ångest de få gånger man lyckas "trilla över kanten" för hur mycket man borde dricka. Skäms dagen efter (även om jag kanske inte gjort något att skämmas över ?) och undrar bara vad det var som hände. Vi skyller på åldern, man tål helt enkelt inte lika mycket och för att inte tala om hur man mår dagen efter ! Tänk när man var 18 och kunde köra flera gånger i veckan, nej usch den tiden är över och förbi. Men desto roligare när man väl kommer ut :)
Men nu har jag beslutat mig för att hålla mig lugn ett tag. Min kropp orkar inte riktigt med just nu. Magen är i obalans och behöver vila från alkohol tills jag mår bättre igen...

Nu ska jag lägga mig i soffan och jag blir förvånad om jag inte somnar så fort jag slagit ner arslet ! ;) Har sovit kanske 4 timmar i natt som högst. Låg vaken i flera timmar och mådde skiiiit ! Men jag får ju helt enkelt skylla mig själv. Lyckades ta mig till jobbet hel och ren i alla fall och dagen flöt på fint :)
Nej, soffan var det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0