Blombud !



När jag satt och åt frukost och tittade på One tree hill i morse så ringde telefonen från något konstigt nr. Jag sprang raka vägen till datorn för att kolla upp vem det var (jag hann såklart inte svara), och det stod något om blomsterodling. Vad fan är det tänkte jag ? Sen struntade jag i det och talade om för K när han kom hem att något konstigt nr ringt. Då sa han att de ringt till honom också och sagt att de skulle leverera blommor till oss och undrade om vi var hemma i eftermiddag. Haha ! Det var familjen hemma i Gustafs som hade skickat blommor :) Men jag måste ju ändå säga att varför ringer man när någon har skickat ett blombud ? Överraskningen förstördes ju lite grann eftersom vi visste att den skulle komma.

Tack underbara ni för de fina blommorna ! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0