En dag i Valbo...



Dessa två tokstollar har jag sprungit runt i Valbo tillsammans med idag. Bästa mamma & mormor ♥

Jag måste ju säga att jag är en händig kvinna ! ;) Nu har jag skruvat ihop badrumshyllan och nu ska jag ge mig på en storstädning i badrummet. Jag har ju handlat en del som jag gärna skulle vilja greja med idag men jag såg nu att klockan är ganska mycket så jag hinner nog inte så mycket mer än badrummet. Resten får jag ta imorgon kväll efter jobbet. Kanske kommer det lite bilder sen på hur allt blev. Det blev ju även lite inhandlat till köket, som hittills är mitt favoritrum och det enda rummet som känns helt klart. Men som sagt, nu ska vi även ta tag i vårat badrum som är omöjligt att få riktigt snyggt med vårt fula röda badrumsgolv, men man får väl göra det som göras kan så gott det går. Det kan ju inte bli värre än vad det en gång var i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0