Snart helg...



Shit, vad veckorna går fort. Det är inte klokt ! Det är bara helg hela tiden känns det som ;)
Har varit ledig i två dagar nu och har verkligen inte gjort något speciellt alls. Storstädat lägenheten, varit & tittat på ringar och bara tagit det lugnt.
Ledig i fyra dagar till och imorgon åker jag till Örebro och hälsar på min äldsta och bästa vän ! ♥ Ska bli så roligt att träffa henne igen. Hon är en sån där vän som man vet alltid kommer finnas där no matter what och det är guld värt. Hon är en av de finaste människorna jag träffat och har och kommer alltid stå mig nära. Vi har inte träffats sen i november och jag önskar alltid att hon bodde närmare. Som när vi var små och bodde grannar och bara kunde springa över till varandra. Jag tror att hon är den jag har mest minnen med från min barndom. Jag minns när hon berättade att de skulle flytta, jag grät och undrade hur allt skulle bli när hon försvann. Jag trodde nog att vi skulle tappa kontakten med varandra. Jag undrar ofta om vi hade varit lika bra vänner som vi är idag om hon fortfarande hade bott här. Det känns som att många har man växt ifrån & tappat bort efter vägen. Men jag antar att det är de riktiga vännerna som består.
Jag har tappat många efter vägen, men har också funnit flera nya som jag inte skulle vilja byta ut för nånting i världen. Jag trodde inte det fanns så fina människor som jag har träffat & lärt känna det senaste året. Och jag trodde absolut inte att det fanns vänner som kunde ställa upp så mycket som de har gjort !

Usch, det här blev ett sentimentalt inlägg. Tror jag tar och avslutar här nu ;) Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0