Surprise !



Igår blev det lite överraskningskalas för Johanna som fyllt 20 år ! Jag & Azra gjorde tårta, förberedde presenter och sen gick vi ner till stan för att hämta Johanna medans Kim dukade och gjorde fint hemma hos Azra. Vi tog på Johanna ögonbindel och ledde runt henne lite så att hon inte visste var vi skulle eller vad vi skulle göra. Hon blev nog ganska nervös, haha ! "Vart ska vi ? Vad gör ni?"... Hon var duktig att gå med ögonbindel i alla fall, jag hade gått som en snigel om jag var hon ;) Men det gick bra, förutom några trampar i vattenpölar & snedsteg på trottoarkanter. Och en bank i huvudet i trappuppgången, haha ! "Det är bara att gå rakt fram" säger jag, men ändå lyckas hon svänga lite till höger och går rakt in i väggen ;)

Jag & Azra hade varit så ambitiösa och skrivit en fin dikt och gjort ett eget litet paket till henne. Vi ville jävlas lite och se reaktionen :D
Kim fick lite paket hon också eftersom hon fyllde år här om dagen :)
Åt tårta, tittade på melodifestivalen och drack drinkar. Hade "tuttävling" med kalastutorna vi köpt och tävlade om vem som kunde blåsa längst, haha ! Gick ju sisådär och ju mer drinkarna trillade in desto värre blev det.

Drog ner på s2 och dansade loss lite. Lika roligt som alltid med dessa brudar ! Kan ju bara inte bli tråkigt när det är vi fyra :) ♥

Grattis igen Johanna och Kim ! Och kom ihåg att det inte är åldern som är det värsta, det är tyngdkraften ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0