Är det sommar nu ?

Hallå där i sommarvärmen !

Jag har inte uppdaterat på ett tag av diverse anledningar. I slutet på förra veckan och i helgen har jag sovit all min lediga tid ungefär. På lördagen somnade jag direkt efter jobbet kl 17, och vaknade när K tyckte att det var dags att äta klockan 21. Sen hamnade jag i sängen direkt efter maten igen. Så har jag hållt på den senaste veckan i stort sett. Fruktansvärt trött och slut har jag varit. Jag har kunnat sova hur mycket som helst, utan att ens vakna och tycka att det inte går att sova längre... Nu tror jag att jag har sovit bort det mesta av det viruset som jag måste ha haft i kroppen.

Inte nog med det så har det varit en massa andra tråkigheter, tänker inte säga så mycket mer om det än att jag har så himla fina arbetskamrater som förstår, stöttar, ställer upp och visar att de bryr sig på alla sätt och vis ! Plus att jag har blivit begåvad med underbara vänner som hört av sig och visat sitt stöd. Jag är så lyckligt lottad !

Idag har jag varit i Gustafs och njutit av solen och lite mammakärlek. ♥ Vad skulle jag göra utan henne ?

Och alla ni som ringer, sms:ar och hör av er.... Ja, jag har tagit bort facebook för tillfället ! Av anledningen att jag behöver lite ensamtid nu. Tänk att det ska bli så stort av något så litet som att inaktivera sin facebook-sida ;) Tack för att ni bryr er, och ni behöver inte oroa er. Jag lever och överlever nog denna kamp också, precis som alla andra. Tack vare allt underbart stöd jag får från er nära & kära !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0