Det tar sig...



Idag har jag och Azra varit ute och gått 1,3 mil. Så duktiga vi är ! :D
Sen var det bara hem och ta en dusch, slänga i sig lite frukost innan Azra & Johanna kom hit. Har snackat massa skit, fixat och donat lite med vår nya blogg, ätit på Burger King. Ja, det klingar fint eller hur - först ut och gå 1,3 mil och sen trycka i sig hamburgare. Men vi var för lata för att laga mat helt enkelt. Och bättre att röra på sig och äta onyttigt än att inte röra på sig och äta onyttigt ;)
Nu sitter jag här och undrar var dagen tog vägen och vad jag ska hitta på nu. Klockan är ju åtta och jag hinner inte göra så mycket, men den här dagen blev så konstig på något vis. Det känns inte som kväll än.
Nej, tvätta bort sminket och på med mysbrallor får det bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0